Charlotte van ’t Wout 

Instagram influencer

Charlotte van ’t Wout groeide binnen 1,5 jaar naar meer dan 18.000 volgers op Instagram, mede door haar unieke stories waarmee ze mensen een kijkje geeft in haar leven als jonge vrouwelijke ondernemer. Social media vindt ze te gek en in haar stories deelt ze voortdurend tips over mindset en business. Als eigenaar van twee bedrijven (SPOT en C.Academy) is Charlotte een rasechte ondernemer. Als business influencer deelt Charlotte graag haar tips met jullie.

Met C.Academy bedacht Charlotte een verdienmodel op Instagram. Omdat ze er zelf tegen op zag om lange video’s op e-learning platforms te bekijken, bedacht ze een betere, snellere en meer efficiënte manier van het delen van tips en tricks. 

Via Instagram geeft Charlotte online cursussen, voornamelijk via Instagram stories. Op haar website koop je een kaartje voor één van haar cursussen over productiviteit, vloggen of ondernemen. Intussen hebben hier al meer dan 5000 cursisten aan deelgenomen. 

 Tijdens haar verblijf in San Francisco merkte ze op dat er veel vraag was naar het vergaderen in een huiselijke omgeving. Hier ontstond haar idee voor SPOT: wonen in een prachtig grachtenpand en dit tegelijkertijd verhuren voor vergaderingen. Binnen twee jaar breidde ze dat uit naar 4 locaties en een team van 10, met klanten als Apple, Booking.com en de burgemeester van Amsterdam. Door het FD werd zij onlangs uitgeroepen tot een van de meest vernieuwende jonge ondernemerstalenten van 2019.

Charlotte kan jullie alles vertellen over Instagram stories. Hoe kan het maken video’s bijdragen aan de zichtbaarheid van je merk of bedrijf? Vloggen of stories maken: hoe doe je dat, waar haal je het lef vandaan en wat zijn praktische zaken waar je op moet letten? Charlotte vertelt je de voordelen van het inzetten van social media voor jouw bedrijf. Haar motto: “Alles kan, je moet alleen wat creatiever leren denken.”

Volg Charlotte op Instagram